منو

رویه‌های بازگرداندن کالا

همه تلاش ما در دوشنبه کالا این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد . با این وجود ممکن است به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید . دوشنبه کالا این امکان را برای شما مشتری عزیز در نظر گرفته است تا 7 روز پس از دریافت کالا برای بازگرداندن آن اقدام کنید . 

کالا را چطور ارسال کنید ؟

 – لطفا قبل از اقدامی با کارشناسان پشتیبان خدمات پس از فروش دوشنبه کالا تماس بگیرید . 

– از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری کنید . 

– برای ارسال، باید کالا در کارتن یا جعبه  اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود . 

–  نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. ( در صورت لزوم توضیحات خود را در یک کاغذ جداگانه ای بنویسید . 

–  درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس  doshanbekala@ در تلگرام و روبیکا و یا به ایمیل doshanbekala@gmail.com ارسال کنید  .

 

اگر ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید . در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما از طریق راه های اعلام شده  ارسال کنید.

کالا را چطور ارسال کنیم ؟

اگر ساکن مشهد هستید، برای مرجوع کردن کالای خود می توانید به دو روش زیر اقدام کنید : 

 

– جهت تحویل کالای خود از طریق مامورین جمع آوری دوشنبه کالا با مرکز تماس هماهنگ کنید . 

از نوشتن آدرس روی کارتن یا جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

 

– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید : 

مشهد – خیابان شهید میرزایی – نبش شهید میرزایی 24 

هزینه بازگشت چطور محاسبه میشود ؟

سفارشاتی که ارسال آن ها از طریق اکسپرس دوشنبه کالا و یا فروشندگان صورت گرفته باشد در صورت ثبت درخواست مرجوعی کالا، هر درخواست  شامل 20 هزار تومان هزینه ی بازگشت میباشد .

هنگام ثبت درخواست مرجوعی هزینه ی بازگشت را میتوانید از طریق حساب کاربری خود مشاهده نمایید و بعد از بازگشت و پذیرش کالا این مورد از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد .

در صورتی که هزینه ی بازگشت به سفارش شما تعلق گرفته باشد هزینه ی بازگشت از مبلغ مرجوعی کسر و باقی مانده ی مبلغ به حسابتان واریز خواهد شد.

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دوشنبه کالا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده دوشنبه کالا است.

 

– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس doshanbekala@ در تلگرام و روبیکا و یا به ایمیل  doshanbekala@gmail.com ارسال کنید . 

درخواست مرجوعی کالا را چطور به دوشنبه کالا اطلاع دهم ؟

برای مرجوع کردن کالا میتوانید با یکی از روش های زیر اقدام کنید : 

 

1 – تماس با پشتیبان های دوشنبه کالا به شماره 09152233369 .

2- پیام خود را در صفحه تماس با ما  با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش ارسال کنید . 

 

توجه کنید : جهت رسیدگی به درخواست مرجوعی شما ، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش های بالا الزامی می باشد . 

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی دوشنبه کالا
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی دوشنبه کالا