انواع کرم های سفید کننده و مرطوب کننده 

قلم دوشنبه کالا
۱۴ دی, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
انواع کرم های سفید کننده و مرطوب کننده

استفاده از لوازم های آرایشی در بین بانوان یک امر بسیار مهم می باشد ، امروزه لوازم آرایشی بسیار در بین مردم تاپ شده و همه ی بانوان از این لوازم استفاده ی بسزایی می کنند . در این مقاله شما را یا انواع کرم های سفید کننده و مرطوب کننده آشنا میکنیم . با دوشنبه کالا همراه باشید .

همگام با بالا رفتن مصرف لوازم آرایشی برند های گوناگونی در بازار عرضه شد که بسیاری از این برند ها از مواد غیر استاندارد و فیک استفاده میکنند . هنگام خرید لوازم آرایشی به اصالت برند توجه داشته باشید .

فهرست مطالب

  • کرم مرطوب کننده چیست 
  • کرم سفید کننده چیست 
  • انواع کرم های سفید کننده و مرطوب کننده 
  • کرم مرطوب کننده چیست 
انواع کرم های سفید کننده و مرطوب کننده

کرم مرطوب کننده چیست ؟ این کرم مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد و بین کاربران بسیار محبوب میباشد . کرم مرطوب کننده با ایجاد یک لایه محافظتی از تبخیر آب در لایه خارجی پوست جلوگیری میکند ، همچنین این کرم کمک میکند تا مواد مغذی با سرعت بیشتر و عملکرد بهتر به پوست برسند . 

کرم شیر گاو ایمجز یک انتخاب مناسب برای استفاده طولانی مدت از کرم مرطوب کننده میباشد .

استفاده از کرم مرطوب کننده در نواحی شرجی و هوای گرم بسیار مفید می باشد و محافظ عالی برای پوست میباشد .

کرم سفید کننده چیست 

کرم سفید کننده چیست ؟ این کرم با استفاده از یک ماده به نام هیدروکینون به روشن کردن پوست صورت می پردازد . کرم سفید کننده از مواد شیمیایی تولید شده و باید برای مصرف این کرم بسیار به اصالت برند محصول توجه کرد . 

کرم سفید کننده در بین بانوان بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و بسیاری از افراد از این کرم استفاده میکنند . 

شما میتوانید با خرید کرم شیر گاو ایمجز از ویژگی مرطوب کننده و سفید کننده این محصول استفاده کنید .

انواع کرم های سفید کننده و مرطوب کننده 

کرم های سفید کننده و مرطوب کننده تنوع بسیاری دارند . یکی از کرم هایی میتواند از دو ویژگی مرطوب کنندگی و سفید کنندگی را برخوردار باشند کرم شیر گاو ایمجز میباشد .

 حال که میخواهیم به ویژگی و مزایای کرم های سفید کننده و مرطوب کننده بپردازیم 

انواع کرم های سفید کننده و مرطوب کننده

انواع کرم های سفید کننده 

انواع کرم های سفید کننده عبارتند از : 

کرم شیر گاو ایمجز 

 کرم شیر گاو محصولی از برند ایمیجز است که با ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود، غنی شده از شیر گاو بوده و مناسب انواع پوست است.
یکی از اصلی‌ترین خصوصیات این محصول، توانایی آبرسانی به پوست است. با استفاده از این کرم، خشکی و زبری پوست کاهش می‌یابد. علاوه بر این، این کرم حاوی مواد مغذی و مقوی است که پوست را تغذیه و نیازهای آن را تامین می‌کند.

 همچنین، کنترل چربی و تنظیم pH پوست نیز از ویژگی‌های این محصول است. بنابراین، میزان چربی پوست به حد متعادلی می‌رسد و از حد متعارف خارج نمی‌شود. 

مزایا کرم شیر گاو ایمجز مرطوب کننده و آبرسان قوی ، غنی شده از عصاره شیر ، روشن کننده و درخشان کننده ، تنظیم کننده چربی پوست ، مناسب برای انواع پوست ، ضد چین چروک و پیری پوست میباشد 

کرم سفید کننده  شیر الاغ ماتیا

یکی از انواع کرم سفید کننده شیر الاغ برند ماتیا میباشد که در بسیاری از فروشگاه ها قابل رویت است . این کرم تحت آب بوده و برای استفاده ی دراز مدت هیچ عوارض جانبی را به همراه ندارد 

کرم سفید کننده حلزون بیوآکوا

کرم سفید کننده بیوآکوا یک محصول منحصر به فرد میباشد و ویژگی هایی همانند مزایا کرم شیر گاو ایمجز دارد ، این محصول قابلیت آبرسانی به پوست داشته و باعث مرطوب نگه داشتن بافت آن خواهد شد، هم دارای خاصیت روشن کنندگی است و هم باعث جوان سازی نیز خواهد شد

انواع کرم های مرطوب کننده 

انواع کرم های مرطوب کننده عبارتند از : 

کرم آبرسان شیر گاو حجم 80 گرمی EBUG

این کرم آبرسان شیرگاو یک کرم بر پایه آب میباشد و برای استفاده های طولانی مدت مفید میباشد ویژگی های این محصول حاوی ویتامین : B و A و آنتی اکسیدان و شیر ، آبرسان و مرطوب کننده عمقي ، روشن کننده و درخشان کننده ، تنظیم کننده چربی ، حاوی ترکیبات تغذیه کننده ، حفظ آب در لایه های پوست و درمان خشکی ، تسکین آفتاب سوختگی می باشد و به علت دارا بودن لاکتیک اسید با علل جوش مبارزه میکند

کرم نرم کننده دست و صورت شون مدل عصاره بادام

فرقی نمی‌کند پوست‌تان خشک، چرب یا ترکیبی از هر دو باشد چون مرطوب کننده‌ها روند فرسایش پوست را به تعویق می‌اندازند و از آن در برابر تغییرات ناگهانی آب‌وهوا محافظت می‌کنند . مرطوب‌کننده‌ها به اشکال مختلف لوسیون مایع، پماد و کرم دیده می‌شوند که میزان چربی و آب آن‌ها باهم تفاوت دارد و غلظت‌ آن‌ها در هر شکل متفاوت است. ویژگی های کرم دست و صورت شون موجب نرمی و لطافت پوست ، حاوی ویتامین E و A و لیپید ، افزایش مقاومت پوست ، تاثیر اشعه ماورای بنفش را بر روی پوست خنثی می‌کند ، ضد التهاب و آبرسان ، جبران رطوبت از دست رفته پوست میباشد .

کرم دست و صورت جوجوبا مای 

کرم مرطوب کننده جوجوبا مای، یک محصول عالی برای حفظ لطافت و نرمی پوست شماست. با ترکیبی از عصاره‌های گیاهی و روغن‌های طبیعی به خصوص ،روغن جوجوبا، این کرم مرطوب کننده جوجوبا مای ، مواد مغذی و رطوبت لازم  پوست شما را تامین میکند.

 کرم مرطوب کننده دست و صورت جوجوبا، بسیار سریع جذب می‌شود و پوست شما را نرم و لطیف می‌کند

ترکیبات کرم جوجوبا مای : آب، گلیسیرین، پارافین مایع، گلیسریل استئارات، کوکو گلیسرید، اتیل هگزیل پالمیتات، استئاریک اسید، ستیل الکل، پنتا اریتریتول تترا کاپریلات/ کاپرات، ستیل پالمیتات، لانولین، میریستیل لاکتات، دایمتیکون PEG-7، بیزواکس، پتاسیم ستیل فسفات، تریتانولامین، روغن جوجوبا،ویتامین E، آروما، متیل پارابن، پروپیل پارابن، دیازولیدینیل اوره، آلفا ایزومتیل یونون، بوتیل فنیل متیل پروپیونات، بنزیل سالیسیلات میباشد .

سخن پایانی

در این مقاله شما را با انواع کرم های سفید کننده و مرطوب کننده  آشنا کردم و از ویژگی ها و مزایا کرم شیرگاو ایمجز نمونه هایی را ذکر کردیم . 

شما میتوانید پس از مشاهده مزایا کرم شیر گاو ایمجز این محصول را از مجموعه دوشنبه کالا  تهیه کنید .

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.