بهترین نوع رنگ برای دیوار و فلزات

doshanbekala
۱۶ آبان, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بهترین نوع رنگ در فروشگاه اینترنتی دوشنبه کالا

بهترین نوع رنگ برای رنگ آمیزی فلزات باید از بهترین روش ها استفاده کرد تا نتیجه بهتری ، داشته باشد.اول از همه ظاهر رنگ فلز مهم است که فلز را زیبا کند؛اما در مورد نکته دوم باید بیشتر دقت کرد.باید رنگی را برای رنگ آمیزی فلز انتخاب کرد که در برابر اکسیژن و رطوبت مقاوم باشد.

برای خیلی ها این سوال پیش می آید که از رنگ های سنتی هم میشود استفاده کرد یا خیر ؟!

_ رنگ های سنتی در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی مقاوم نیستند و برای رنگ آمیزی فلز مناسب نیستند.

در ادامه مطالب با مجله نقد و بررسی فروشگاه دوشنبه کالا همراه باشید تا با بهترین نوع رنگ برای فلزات و رنگ ساختمانی آشنا شوید.

فهرست مطالب

  • رنگ های مناسب فلزات ، چه نوع رنگ هایی هستند ؟
  • بهترین رنگ برای آهن
  • رنگ ضد زنگ

رنگ های مناسب فلزات ، چه نوع رنگ هایی هستند ؟

  • رنگ اکرلیک
  • رنگ روغنی

رنگ اکرلیک

رنگ اکرلیک

اکرلیک یک رنگ ساختمانی است که با توجه به نوع و جنس به دو دسته تقسیم میشود.

وقتی در محلول آب حل شود ، در صنعت ساختمانی ، فلزات و سازه های فلزی مورد استفاده هست و وقتی در محلول روغن حل میشود برای رنگ ساختمانی و کارهای هنری بسیار مناسب است.

برای رنگ ساختمانی رنگ اکرلیک بهترین نوع رنگ هست.

این نوع ماندگاری بالایی که دارد ، یک رنگ محبوب در میان افراد است.

رنگ روغنی

رنگ روغنی - انواع رنگ

رنگ روغنی یکی از پر مصرف ترین و بهترین انتخاب ها برای رنگ آمیزی است .

این نوع رنگ ها بسیار با دوام و مقاوم هستند.رنگ روغنی میتواند در برابر تماس های معمولی که بر روی سطوح ایجاد میکنید ، مقاوت کند؛ و برای فلزات ، دیوار ها ، درب و پنجره یک انتخاب خوب باشد.یکی دیگر از خاصیت های مهم رنگ روغنی قابل شستشو بودن آن است.البته برند این رنگ ها حائز اهمیت است.برند ( Alvan ) یکی از بهترین تولید کننده های رنگ روغنی الوان است. ( قیمت رنگ روغنی )

بهترین رنگ برای آهن

کمی قبل توضیح دادیم که بهترین رنگ برای آهن الات و فلزات رنگ های الکیدی و رنگ روغنی بهترین گزینه است. این نوع رنگ ها با داشتن درصد بالای روغن به عنوان پوشش بهترین گزینه هستند و چه بسا با داشتن مقاومت بالا از نفوذ آب به رنگدانه ها جلوگیری میکند .

رنگ ضد زنگ

رنگ ضد زنگ

رنگ ضد زنگ همانطور که از اسمش پیداست ، باعث جلوگیری از زنگ زدن سطوح مختلف ، فلزات ، آهن الات و… میشود.این رنگ با داشتن رنگ دانه های ضد خوردگی تشکیل شده و قابلیت چسبیدن به سطوح مختلف را دارد.

فروشگاه دوشنبه کالا به شما رنگ ضد زنگ الوان را پیشنهاد میکند.چرا که با قابلیت بالای ماده ضد خوردگی که در این رنگ وجود دارد ، شما به خوبی برای زمان بلند مدتی از زنگ زدن فلزات و… خود جلوگیری میکنید.

کلام اخر !

فروشگاه اینترنتی دوشنبه کالا با بیشتر از 50 مدل رنگ ساختمانی ، رنگ روغنی الوان ، انواع رنگ اسپری این امکان را به شما میدهد تا شما عزیزان در حالیکه بر روی مبل خود نشسته اید خرید خود را ثبت کنید و هدایایی همراه با سفارش خود دریافت و از انتخاب پرداخت درب منزل خریدی راحت و مطمعن داشته باشید.

قیمت رنگ روغنی ، خرید رنگ ساختمان ، رنگ ساختمانی

با ثبت نام در فروشگاه دوشنبه کالا میتوانید از تخفیف های داغ دوشنبه ای باخبر بشید و یک خرید دلچسب داشته باشید.

فروشگاه دوشنبه کالا ، همراه همیشگی شما !

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.