خط چشم چیست | 5 مارک خط چشم معروف

قلم دوشنبه کالا
۲۷ آذر, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
خط چشم چیست | 5 مارک خط چشم معروف

بعید است که شما اهل آرایش باشید و از خط چشم استفاده نکنید . اگر راجب خط چشم اطلاعی ندارید حتما به شما توصیه میکنیم که این مقاله را از دست ندهید . در این مقاله توضیح میدهیمکه خط چشم چیست و 5 مارک خط چشم معروف را به شما معرفی میکنیم. به انواع خط چشم و نحوه کشیدن آن میپردازیم و نکاتی راجب آن بیان میکنیم . با دوشنبه کالا همراه باشید .  

خط چشم چیست

چشم ها یکی از پررنگ ترین نقش ها را در زیبایی چهره شما دارند . با استفاده از ریمل و خط چشم شما قادر خواهید بود که زیبایی چشمانتان را بیش از پیش به نمایش در بیاورید . اما خط چشم چیست ؟

همانطور که از اسم خط چشم پیداست ، یک محصول آرایشی است که با استفاده کردن از آن به چشم هایتان جذابیت خیره کننده ای میدهید . با استفاده از این مصحول شما میتوانید در ناحیه پشت پلک تا نزدیک به مژه خطی بکشید تا در نهایت جذابیت چشمانتان را چندین برابر کنید .

شاید فکر کنید که یک خط ساده چه تاثیری بر چشمان شما میگذارد ، اما تا خط چشم را امتحان نکردید متوجه نمی شوید . کشیدن این خط جادویی چشمان شما را درشت تر کرده و شما را جوان تر نشان میدهد .

اکنون که با خط چشم آشنا شدید شما را با انواع خط چشم آشنا میکنیم .

خط چشم چیست | 5 مارک خط چشم معروف

انواع خط چشم

1- خط چشم مدادی 

اگر تازه شروع به آرایش کردن با خط چشم کرده اید به شما خط چشم مدادی را توصیه میکنیم . این خط چشم در برابر خط چشم های دیگر آسان تر کشیده میشود. با این حال در کشیدن خط چشم مدادی مراقب باشید چرا که ممکن است در پشت چشمتان پخش شود .

2- خط چشم ماژیکی 

این خط چشم نیز مانند خط چشم مدادی مناسب برای افراد تازه کار و مبتدی می باشد . خط چشم ماژیکی دارای نوک های متفاوت است . اکثر این خط چشم ها نوکی تیز دارند اما شما میتوانید مدل های مختلف دیگر آن را در بازار پیدا کنید .

برای استفاده از خط چشم ماژیکی از گوشه داخلی چشم خط هایی کوتاه بکشید .

3- خط چشم مایع 

یکی از انواع خط چشم ، خط چشم مایع است . این خط چشم به علت مایع بودن محتویات آن برای کشیدن به تمرکز بسیار بیشتری نسبت به خط چشم مدادی و ماژیکی دارد . در نتیجه برای افرادی که تازه شروع به خط چشم کشیدن کرده اند این خط چشم توصیه نمی شود .

با استفاده از خط چشم مایع شما قادر خواهید بود تا طرح های بسیار زیبا و جذاب با دنباله های طولانی تر بکشید .

4- خط چشم ژله ای 

خط چشم ژله ای مناسب برای کشیدن طرح های زیبا و جذاب است . این خط چشم نیاز مناسب افراد ماهر و حرفه ای است ، اما اگر شخص در کشیدن خط چشم ژله ای ماهر شود ، خط چشم کشیدن برایش ساده و آسان میشود .

این مدل از خط چشم مناسب افرادی است که عادت به دست زدن و خاراندن چشمشان را دارند ، چرا که با مالیدن پخش نمیشود .

اکنون که با انواع خط چشم آشنا شدید شما را با 5 برند خط چشم معروف آشنا میکنیم .

5 برند خط چشم معروف

1- خط چشم بل (BELL)

بل یکی از معتبرترین و برجسته ترین برندهای تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان و به خصوص در آلمان است. کیفیت بالا و تنوع محصولات بل آن را به یکی از برندهای جذاب و پرطرفدار در بین خانم ها تبدیل کرده است. محصولات بل از تمام مجوزهای بهداشتی و استانداردهای مورد نیاز صنعت آرایشی را بهره می‌برند. این برند نمایندگی انحصاری در کشورهای مختلف از جمله ایران دارد و محصولات اورجینال و برجسته خود را به این بازارها صادر می‌کند. با اعتماد به برند بل، شما می‌توانید از محصولات با کیفیت و برتری بالا برخوردار شوید.

2- خط چشم اسنس (ESSENCE)

اسنس یک برند محبوب آرایشی می باشد که محصولات متنوعی در زمینه آرایش چشم را عرضه می کند. خط چشم اسنس دارای انواع مختلفی است از جمله خط چشم مدادی، خط چشم مایع و خط چشم قلمی. این برند بسیار محبوب و پرفروش در بازار فروش آرایشی است و باکیفیت و ماندگاری بالای خود مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

3- خط چشم هندییان (HANDAIYAN)

برند خط چشم ماژیکی هندییان یکی از برندهای معروف و محبوب در زمینه آرایش چشم است. این برند از جنوب هند تاسیس شده و تولیداتش به تمامی مناطق این کشور و حتی سراسر جهان صادر می‌شود.

 خط چشم ماژیکی هندییان علاوه بر داشتن رنگ‌های زیبا، نقاط قوت متعدد دیگری دارد. به‌عنوان مثال، این برند معروف به داشتن قدرت پوششی بالا، ضد آب بودن، ماندگاری طولانی مدت و گرمایی بودن است. بنابراین، افراد زیادی از این خط چشم استفاده می‌کنند و به صورت مداوم به آن رجوع می‌کنند.

4- خط چشم پاریس (PARIS)

این خط چشم در مواد تشکیل دهنده اش کراتین دارد و برای تقویت و همچنین پرپشت شدن موها می باشد . خط چشم این برند تا مدت ها بر روی چشم می ماند و محو نمیشود . با این خط چشم شما قادر خواهید بود تا یک آرایش زیبا و کلاسیک داشته باشید .

5- خط چشم گلدن رز (GOLDEN ROSE)

این خط چشم برندی از کشور ترکیه بوده و مناسب افرادی است که به خط چشم حساسیت دارند . این خط چشم بافتی بسیار سبک دارد و مناسب استفاده روزانه می باشد .

سخن پایانی

در این مقاله شما را با سوال خط چشم چیست آشنا کردیم . به برسی 5 مارک خط چشم معروف پرداختیم و انواع خط چشم را برای شما توضیح دادیم . امیدواریم این مقاله مورد رضایت شما کاربران عزیز قرار گرفته باشد و توانسته باشیم به سوال هایی که در ذهن داشتید جواب داده باشیم .

منابع

cuteskin.ir

blog.shavaz

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.