همه چیز درباره کرم شیر گاو

doshanbekala
۱۴ دی, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
همه چیز درباره کرم شیر گاو در فروشگاه اینترنتی دوشنبه کالا

کرم شیر گاو ، کرمی است که امروزه اکثرا آن را می شناسند و از آن استفاده میکنند. اما برخی هم هنوز از تاثیرات فوق العاده این کرم جادویی اطلاعی ندارند . اگر بخوایم کرم شیر گاو را توصیف کنیم و یکی از تاثیرات مثبت این کرم را در یک جمله خلاصه کنیم : مواد مغذی پوست را تامین میکند و هر آنچه که پوست از یک مواد مغذی نیاز دارد میتوانیم در این کرم مشاهده کنیم.این کرم با ترکیبات ملایم و طبیعی که دارد با آبرسانی بالا پوستی لطیف را به شما هدیه میکند.

با ما در دوشنبه کالا همراه باشید تا در ادامه مقاله از این کرم تمام اطلاعاتی که نیاز دارید کسب کنید!

فهرست مطالب

  • کرم شیر گاو چیست ؟
  • زمان استفاده از کرم شیر گاو
  • طرز استفاده از کرم شیر گاو
  • خواص
  • مضرات
  • قیمت
  • کرم شیر گاو برای چه پوستی مناسب است ؟

کرم شیر گاو چیست ؟

این کرم ، با عصاره شیر گاو پوست صورت را بسیار لطیف و نرم میکند.همانطور که ذکر کردیم این کرم جادویی است و علاوه بر آبرسانی بالا پوست شما را روشن میکند و باعث درخشان شدن پوست میشود.

یکی دیگر از ویژگی های این کرم ، ضد چین و چروک بودن است که با استفاده مرتب از این محصول شما میتوانید از پیری پوست خود جلوگیری کنید. لازم به ذکر است خوشبو بودن این کرم افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

زمان استفاده از کرم شیر گاو :

زمان استفاده از این کرم ، تاکید خاصی بنابر زمان معینی نشده است و شما میتوانید برنامه ریزی در استفاده آن داشته باشید؛ ولی ما به شما استفاده در صبح و شب را پیشنهاد میکنیم .

شاید برایتان سوال باشد که صبح و شب چه تاثیری در استفاده آن دارد ؟ _ در جواب این سوال میگوییم شما هر زمان که استفاده کنید آن تاثیری و روندی که از این کرم بینظیر انتظار دارید ، خواهید دید.

صبح زمانی که صورتتان را شست و شو دادید ، اگر استفاده کنید پوست برای جذب هر گونه مواد مغذی پس از استراحت شبانه آمادگی کامل را دارد .

اما شب! شب قبل از خواب هم چون فعالیتی دیگر ندارید و پوست برای دریافت اکسیژن و مواد مغذی آمادگی بالایی دارد و زمان استفاده مناسبی است.

طرز استفاده از کرم شیر گاو :

برای استفاده این محصول ابتدا صورت خود را به خوبی شست و شو دهید ، سپس خشک کنید. بعد از خشک کردن مقدار مورد نیاز خود را به روی انگشتتان قرار دهید . بر روی صورت خود پخش کنید و برای نتیجه بهتر این محصول با سر انگشتتان شروع به ماساژ پوست خود کنید . ( بر روی نواحی خشک این کار را بیشتر انجام دهید )

خواص :

غنی شده از شیر گاو است . همین امر باعث مرطوب کنندگی بالا ، روشن کنندگی ، درخشان شدن پوست ، حاوی ترکیبات تغذیه کننده و… میشود.

این محصول با حفظ آب در لایه های عمیق پوست که از خشکی رنج میبرند را درمان میکند.این کرم با آفتاب سوختگی و التهاب پوست هم مقابله میکند و تسکین دهنده است.

اگر از سنین کمتر شروع به مصرف مداوم این کرم کنید ، با پیری صورت و پوست ، چین و چروک هایی که در سنین بالاتر پوست دچارش میشود ، میتوانید مقابله کنید.

مضرات :

اصولا این کرم عوارض خاصی نداشته و ندارد ؛ اما ممکن است بعضی از افراد به این کرم حساسیت پوستی داشته باشند. بنابراین تقاضا میشود قبل از استفاده بر روی مچ دست که همانند پوست صورت نازک است امتحان کنید اگر متوجه تغییراتی در پوست خود شدید ، از استفاده آن پرهیز کنید . اگر اتفاق خاصی رخ نداد میتوانید روند استفاده آن را شروع کنید.

کرم شیر گاو برای چه پوستی مناسب است ؟

مناسب انواع پوست است و هم بانوان و هم آقایان میتوانند از این محصول استفاده کنند . نکته ای که باید توجه کنید این است ، این کرم برای افراد 15 به بالا مناسب است .

قیمت کرم :

شما در فروشگاه اینترنتی دوشنبه کالا میتوانید با خریدن محصولی اصل ، قیمتی مقرون به صرفه پرداخت کنید . در فروشگاه اینترنتی دوشنبه کالا میتوانید این کرم فوق العاده با بهترین قیمت در زیر مشاهده کنید و به راحتی خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم همه چیز درباره کرم شیر گاو را به طور خلاصه برای شما در دوشنبه کالا ارائه دهیم.

کلام آخر! برای پوست خود ارزش قائل باشید و با مصرف بهترین ها پوستی شاداب و زیبا را به خودتان هدیه دهید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.