کرم پودر لاکچری کوین

doshanbekala
۲۰ دی, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
4 دقیقه زمان مطالعه
خرید انلاین کرم پودر لاکچری کوین در وبسایت دوشنبه کالا

_ کرم پودر لاکچری کوین _

کرم پودر برای هر خانومی حائز اهمیت است.یک میکاپ سبک اما در عین حال عالی نیازمند یک کرم پودر خوب است.برخی از بانوان بعد از تمام شدن کرم پودر خود به علت نارضایتی از آن بارها و بارها سعی در عوض کردن برند کرم خود دارند؛اما نتیجه باز هم آن چیزی که انتظار دارند ، نیست.

پیشنهاد ما به خانم ها برای داشتن یک آرایش سبک اما با پوشانندگی بالا کرم پودر لاکچری کوین است . با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله شما را با کرم پودر پرطرفدار لاکچری کوین آشنا کنیم.

فهرست مطالب

  • کرم پودر لاکچری کوین چیست ؟
  • طیف رنگی لاکچری کوین
  • کرم پودر یا ضد آفتاب
  • نظرات در مورد این کرم پودر
  • خواص لاکچری کوین
  • لاکچری کوین برای چه پوستی مناسب است؟
  • قیمت لاکچری کوین

کرم پودر لاکچری کوین چیست ؟

کرم پودر لاکچری کوین ، کرمی است که پوشش دهی بالایی دارد و کاملا لکه های پوست ، کک و مک ها را پوشش میدهد و پوست شما را یکسان و یکدست میکند. سوال خیلی از مشتریان ما این است که :

.این کرم پودر با پوشش دهی بالایی که دارد ، روی پوست سنگین نیست؟!

_ همین خاصیت و ویژگی منحصر به فردش است که نظر خیلی از خانم ها را به خود جلب کرده است. این محصول اصلا حس سنگینی روی پوست ندارد و یک میکاپ عالی و در عین حال سبک را به شما ارائه میدهد.

این کرم پودر به راحتی روی پوست میخوابد و شما اصلا لازم نیست نگران آرایش خود باشید.این برند در کنار پک جذاب کرم پودر برای شما یک بیوتی بلندر هم در پک بکار برده که شما خیلی راحت میکاپ خود را انجام دهید.

خرید انلاین کرم پودر لاکچری کوین در وبسایت دوشنبه کالا

طیف رنگی لاکچری کوین :

برای خیلی ها سوال است این کرم پودر چجور طیف رنگی دارد ؟!

_ این محصول دارای شماره بندی زیادی میباشد اما سه شماره اصلی که بیشترین کاربرد را دارند شامل شماره های: 551 ، 552 و 553 میباشد.

در ادامه هر کدام از این سه طیف را مورد بررسی قرار میدهیم تا شما مشکلی در انتخاب رنگ کرم پودر در هنگام خرید نداشته باشید. شماره 551 برای افراد سفید پوست روشن پیشنهاد میشود که تعداد کمی این طیف رنگی را انتخاب میکنند. شماره 552 طیف رنگی ملایمی دارد و برای افراد سفید پوست کاملا مناسب است و طرفدار زیادی این طیف رنگی دارد. بیشترین سوالی که از شماره بندی این محصول میشود ، در رابطه با افراد گندمی پوست یا به اصطلاح سبزه است ؛ شماره 553 طیف رنگی بینظیری برای افراد گندمی دارد.

کرم پودر یا ضد آفتاب ؟!

شما در روز صورتتان در معرض نور خورشید است ؛ گاهی شما نیاز دارید جدا از ضد آفتاب یک کاور خوب هم صورت شما داشته باشد اما ضد آفتاب آن کاوری که میخواهید به شما نمی دهد. اگر هم ، ضد آفتاب را به همراه کرم پودر استفاده کنید به مرور زمان به پوستتان آسیب میزنید.خبر خوب این است که لاکچری کوین علاوه بر یک کرم پودر خوب SPF 25 است و شما وقتی این کرم پودر را خریداری میکنید ، نگران خرید ضد آفتاب دیگر لازم نیست ، باشید. (* لازم به ذکر است استفاده مداوم هم از کرم پودر به هیچ وجه توصیه نمیشود.)

خرید انلاین کرم پودر لاکچری کوین در فروشگاه اینترنتی دوشنبه کالا

نظرات در مورد کرم پودر لاکچری کوین :

+ برای پوست چرب مناسب بود.

+ ماندگاری خوبی دارد.

+ پوست را نرم و لطیف میکند و خیلی خوب روی صورت میخوابد.

+ مخملی و خوب!

خواص لاکچری کوین :

این کرم با پوشش مخملی که دارد باعث کاور بالای این کرم میشود . بدون بو و حساسیت زا نبودن این محصول خیال همراهان همیشگی آن را راحت میکند. کاور کردن خط لبخند و اخم از هر کرم پودری بر نمیاید و بعد از چند دقیقه ظاهر بدی را روی خط لبخند و اخم پدیدار میکند؛ اما لاکچری کوین با کاور خوبی که دارد این مشکل را به راحتی برطرف میکند و آن نتیجه که شما از آن انتظار دارید را به شما هدیه میکند. دارای ویتامین E هست و قابلیت ضد آب بودن را هم به دیگر ویژگی های خود اضافه میکند. SPF 25 بودن این کرم پودر آن را به یک محصول همه چی تمام تبدیل کرده است!

کرم پودر لاکچری کوین برای چه پوستی مناسب است؟

این کرم پودر برای همه پوست های خشک و چرب مناسب است و همه پوست ها ، با طیف رنگی مختلف میتوانند از این محصول جذاب استفاده کنند.

قیمت لاکچری کوین :

شما در فروشگاه اینترنتی دوشنبه کالا میتوانید با خریدن محصول با کیفیت ، قیمتی مقرون به صرفه پرداخت کنید . در فروشگاه اینترنتی دوشنبه کالا میتوانید این کرم پودر فوق العاده را با انواع طیف رنگی با بهترین قیمت در زیر مشاهده کنید و به راحتی خریداری کنید.

سخن پایانی!

در این مقاله سعی کردیم کرم پودر لاکچری کوین را به صورت خلاصه برایتان در فروشگاه اینترنتی دوشنبه کالا ارائه دهیم.امیدواریم با خواندن این مقاله با این کرم پودر بینظیر آشنا شده باشید و خرید راحت تری را انجام دهید.

کلام آخر! با استفاده بهترین ها از صورت زیبای خود لذت ببرید…

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.